Българската асоциация на рекламодателите раздава шестите си награди

Проектите се подават онлайн от 03 юни 2019 г. до 08 септември 2019 г.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира 6-тото годишно издание на конкурсите „Награди на БАР“ (BAAwards 2019) навлизайки в „Четвъртото измерение“. В него активно си взаимодействат всички създадени до момента математически, маркетингови, рекламни и корпоративни формули за успех, за да изведат на нов етап професионалното сътрудничество в сектора.

Новото е, че за първи път фокусът на BAAwards’2019 събира заедно трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. В три отделни конкурса BAAwards 2019 ще отличи постиженията на рекламодатели, комуникационни агенции и студентски екипи. 

Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Проектите се подават онлайн от 03 юни 2019 г. до 08 септември 2019 г. на сайта на конкурса.

Кампаниите в BAAwards 2019 ще се състезават в 5 различни категории:

·         Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

·         Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

·         Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

·         Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

·         Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания;  основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

За втора поредна година BAAwards обръща специално внимание и на студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards 2019, като подготвят и представят рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от тях бизнес сектор.

Проектите ще оценяват три съдийски състава на BAAwards 2019, в които участват водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели-членове на БАР, на комуникационни агенции-членове на БАКА ,на агенции за пазарни и потребителски проучвания-членове на БАМОР и академични преподаватели.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР обяви старта на конкурса: “BAAwards  непрекъснато се развива: като агенти на положителната промяна в маркетинговите комуникации през 2015 и нейни архитекти през 2016, вдигнахме още по-високо летвата през 2017 и разшифровахме БАРкода на успеха през 2018. Сега през 2019 заедно навлизаме в четвъртото измерение като отчитаме уникалната експертиза на основните страни в сектора: маркетолози, рекламисти и комуникатори, и студенти.“



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: конкурс | награди | бар | Българската асоциация на рекламодателите

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини