Пътната агенция пусна търг за пътна маркировка за 63 млн. лв.

Сумата е за 5 години

Агенция „Пътна инфраструктура“ обяви търг за дългосрочни договори за пътна маркировка за следващите 5 години на стойност 63 млн. лв. Обществената поръчка е разделена на 6 обособени позиции за шестте района в страната, а парите са поравно – по 10.5 млн. лв.

Кандидатите могат да подават оферти само по две от шестте позиции, а крайният срок за подаването на офертите е 17 юни.

Последната поръчка за пътна маркировка е била на стойност 19.9 млн. лв. без ДДС за четири години, което е три пъти по-малко в сравнение със сегашната прогнозна цена. Пред „Капитал“ от пътната агенция за обяснили повишението с това, че сумата по договора винаги накрая е по-ниска от реалната, защото традиционно по тези договори винаги има допълнителни и извънредни плащания от предходните години по предишни договори. 

Срокът на част от предишните договори вече е изтекъл, а други ще приключат скоро – преди да бъдат подписани договорите със следващите спечелили търговете. От АПИ уточняват още, че докато няма нов избран изпълнител дейностите ще бъдат възлагани на пътноподдържащите фирми. Това означава и допълнителни плащания извън бюджета.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: търг | АПИ | пътна агенция | пътни знаци | маркировка