Най-иновативните компании през 2013 г.
Fast Company класира тези, които оказват най-мащабно въздействие в индустрията и културата ни като цяло
~ 1 мин.
Fast Company представи годишната си класация, отразяваща нивото на иновациите в съвременната икономиката. В класацията са представени компаниите, оказали най-мащабно въздействие в индустрията и културата ни като цяло.
1. Nike
Годишният доход на спортния гигант достига 24 млрд. долара и е нараснал с 60% откакто главният изпълнителен директор Марк Паркър пое компанията през 2006 г. За този период печалбата на компанията се е покачила с 57%, а пазарната капитализация се е удвоила. "Един от най-големите ми страхове е да бъдем една голяма, мудна, затворена и бюрократична компания, която просто е доволна от своя успех.", споделя Паркър.
2. Amazon
Най-големият онлайн магазин в САЩ успя още преди три години да предостави възможността за доставка на същия ден в 7 от основните щати в САЩ. Най-забележителен напредък обаче компанията отчете през 2012 г.
3. Square
Компанията е създадена с една проста идея - да се извършват парични транзакции чрез мобилни устройства. Единствена тя от всичките си конкуренти успяха да разшири дейността си. Ключът към успеха е фокусиране към малкия местен бизнес.
4. Splunk
Всяко кликване във всеки уебсайт - информация. Всяко клиентско обаждане или кредитна транзакция - информация. Всеки пост в Twitter или Facebook - информация. Splunk се възползва от цялата тази информация, за да помага на своите клиенти да подобряват бизнес операциите си и да пестят пари, разбира се.
11. Google
13. Apple
14. Coca-Cola
17. Samsung
1. Nike
Годишният доход на спортния гигант достига 24 млрд. долара и е нараснал с 60% откакто главният изпълнителен директор Марк Паркър пое компанията през 2006 г. За този период печалбата на компанията се е покачила с 57%, а пазарната капитализация се е удвоила. "Един от най-големите ми страхове е да бъдем една голяма, мудна, затворена и бюрократична компания, която просто е доволна от своя успех.", споделя Паркър.
2. Amazon
Най-големият онлайн магазин в САЩ успя още преди три години да предостави възможността за доставка на същия ден в 7 от основните щати в САЩ. Най-забележителен напредък обаче компанията отчете през 2012 г.
3. Square
Компанията е създадена с една проста идея - да се извършват парични транзакции чрез мобилни устройства. Единствена тя от всичките си конкуренти успяха да разшири дейността си. Ключът към успеха е фокусиране към малкия местен бизнес.
4. Splunk
Всяко кликване във всеки уебсайт - информация. Всяко клиентско обаждане или кредитна транзакция - информация. Всеки пост в Twitter или Facebook - информация. Splunk се възползва от цялата тази информация, за да помага на своите клиенти да подобряват бизнес операциите си и да пестят пари, разбира се.
11. Google
13. Apple
14. Coca-Cola
17. Samsung