Авиокомпания ще обслужва пътници през WhatsApp

Клиентите ще получават информация за полета си, регистрацията, бордна карта, статус на полета и др.

Авиокомпанията KLM вече предлага на клиентите си потвърждение на резервацията, уведомление за регистрация, бордна карта, актуализиране на статуса на полета и задаване на въпроси на 10 различни езика в WhatsApp, чрез официалното приложение WhatsApp Business. 

Двете компании (WhatsApp и KLM Royal Dutch Airlines) започнаха уникален тест за нова услуга в WhatsApp. KLM е една от първите компании и първата авиокомпания в света с официален профил в WhatsApp. 

WhatsApp тества начини, чрез които фирмите да бъдат в пряка връзка с клиентите си, използващи приложението в ежедневието си. Тази пилотна програма е част от тези усилия. За тази цел WhatsApp създаде корпоративно решение, което дава възможност на фирми като KLM да се свързват с клиентите си по бърз и личен начин в приложението. Внедряването вече е започнало в ограничен брой държави и услугата ще стане по-широко достъпна през следващите дни и седмици. 

"С профила си в WhatsApp, ние предлагаме на нашите клиенти по целия свят надежден начин да получават информация за полетите си и да задават въпроси 24 часа в денонощието. Това наистина е важна следваща стъпка в нашата стратегия за социалните медии", споделя Питер Елберс, президент и главен изпълнителен директор на KLM. 

Клиентите могат също директно да се свързват с обслужващите агенти на социалните медийни услуги на KLM чрез WhatsApp, 24/7. Услугата е достъпна за клиенти, които резервират билети.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: приложение | Whatsapp | клиенти | обслужване | KLM

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини