Потребителите ще оценяват добрите застрахователи

www.economymagazine.bg e сред медийните партньори на "Застраховател на годината 2012"

Автор: Атанас Христов

Потребителите на застрахователни услуги ще решат кой е най-добрият застраховател в България. Клиентите имат възможност да гласуват за своя фаворит на специално създадения сайт bgzastrahovatel.org.

Вотът е част от конкурса "Застраховател на годината 2012", който се организира за втора поредна година от Българска асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ), в партньорство с Българска асоциация на пострадали при катастрофи (БАПК).

www.economymagazine.bg e сред медийните партньори на събитието.

Клиентите на компаниите ще могат да избират най-добрия застраховател в 4 категории:

"Застраховател с най-добри продукти в Автомобилното застраховане",

"Застраховател с най-добри продукти в Имущественото застраховане",

"Застраховател с най-добри продукти в Животозастраховането"

"Най-коректен застраховател при изплащане на застрахователни обезщетения при имуществени вреди".

Награда ще бъде връчена и в пета категория - "Най-коректен застраховател при изплащане на застрахователни обезщетения за неимуществени вреди по застраховка Гражданска отговорност". По традиция призът се връчва от БАПК.

"Създадохме специален сайт, за да достигнем до максимално много потребители, които да оценяват качеството на услугите", каза Николай Здравков, председател на Управителния съвет на БАЗБ. Той е категоричен, че са взети всички мерки да не се манипулира гласуването. Няма да има възможност един потребител да гласува многократно от един IP адрес, уверяват организаторите.

Гласуването вече започна и ще приключи на 26 ноември. Наградите ще бъдат връчени на победителите на 29 ноември.

"Резултатите ще са представителни и ще са важен показател за самите застрахователни компании, защото ги оценяват клиентите", добави Румен Гълъбинов, зам.-председател на УС на БАЗБ. Владимир Тодоров, председател на БАПК заяви, че популяризирането на конкурса ще помогне за повишаване на застрахователната култура на населението.

"Най-големият интерес традиционно е към автомобилните застраховки, защото там има най-голямо потребление. Най-малък очакваме да е интересът към животозастраховането. Слабият интерес към него не е въпрос на ниска застрахователна култура, а на потребителски възможности. Във Великобритания застрахователното потребление достига 8000 евро на човек за една година, а в България - само 90 евро. Нормално е при тези възможности застраховането на живот да е на последно място", изказа очакванията си Николай Здравков. Румен Гълъбинов добави, че се надява да има силен интерес и към имущественото застраховане, защото напоследък в България станахме свидетели на множество събития с изплащане на големи щети - земетресението в Перник и наводнението в село Бисер.

Коментари: 0