Apple: Природните катаклизми може да засилят търсенето на iPhone
Компанията е фокусирана върху енергийната ефективност на своите устройства

~ 2 мин.
Изменението на климата – от покачването на морското равнище до все по-честите засушавания – се очаква да имат опустошителни въздействия върху обществото. За Apple обаче опасните промени може да означават повишаване на лоялността на клиентите и на търсенето на iPhone. Това гласи едно от заключенията в доклада на компанията за нейния бизнес, публикуван във вторник от CPD, нестопанска организация, която събира информация за въздействието на компаниите върху околната среда.
Apple е една от многото гиганти, заедно с Walt Disney и Bank of Amareca например, дали подробни отчети за рисковете и възможностите, които климатичните промени може да окажат върху бизнеса им.
От компанията потвърдиха, че информацията в доклада на CPD е подадена от нея, уточнява Business Insider и обръща внимание на някои от по-любопитните прогнози на Apple.
От там например посочват, че би било „по-вероятно, отколкото не“ да има полза от решението на някои правителства да затегнат правилата за енергийно ефективна електроника. „Apple ще бъде добре позиционирана да се възползва от такива разпоредби заради постоянния ни фокус върху енергийната ефективност на нашите продукти“, се казва в доклада.
Потенциалната полза? Тя ще е в размер на 2.3 млрд. долара, като сумата е изчислена след оценка на хипотетичното увеличение на общите продажби на Apple.
Другото предположение е, че зачестяващите метеорологични явления може да увеличат търсенето на телефоните на марката. „Мобилните устройства може да служат като опорна комуникационна мрежа в аварийни и квази-аварийни ситуации“, казват от Apple. „Те могат да служат като фенерче или сирена, могат да дават инструкции за първа помощ, могат да действат като радио и да бъдат зареждани дни наред чрез автомобилните акумулатори или дори ръчна манивела“, казват още от технологичната компания, която вярва, че е в състояние да допринесе за личната безопасност. За доверието към бранда способстват и функции като SOS, която позволява на iPhone и Apple Watch да се свързват със службите за спешна помощ.
Apple е една от многото гиганти, заедно с Walt Disney и Bank of Amareca например, дали подробни отчети за рисковете и възможностите, които климатичните промени може да окажат върху бизнеса им.
От компанията потвърдиха, че информацията в доклада на CPD е подадена от нея, уточнява Business Insider и обръща внимание на някои от по-любопитните прогнози на Apple.
От там например посочват, че би било „по-вероятно, отколкото не“ да има полза от решението на някои правителства да затегнат правилата за енергийно ефективна електроника. „Apple ще бъде добре позиционирана да се възползва от такива разпоредби заради постоянния ни фокус върху енергийната ефективност на нашите продукти“, се казва в доклада.
Потенциалната полза? Тя ще е в размер на 2.3 млрд. долара, като сумата е изчислена след оценка на хипотетичното увеличение на общите продажби на Apple.
Другото предположение е, че зачестяващите метеорологични явления може да увеличат търсенето на телефоните на марката. „Мобилните устройства може да служат като опорна комуникационна мрежа в аварийни и квази-аварийни ситуации“, казват от Apple. „Те могат да служат като фенерче или сирена, могат да дават инструкции за първа помощ, могат да действат като радио и да бъдат зареждани дни наред чрез автомобилните акумулатори или дори ръчна манивела“, казват още от технологичната компания, която вярва, че е в състояние да допринесе за личната безопасност. За доверието към бранда способстват и функции като SOS, която позволява на iPhone и Apple Watch да се свързват със службите за спешна помощ.
Положителното въздействие за компанията от изменението на климата може да достигне стотици милиони долари. Apple определя вероятността за такова стечение на обстоятелствата като „толкова вероятно, колкото и не“.