Apple с необикновен подход към продажбите на златния си часовник
Компанията прави всичко възможно, за да продаде златната версия на Apple Watch
Apple ще наблегне на изцяло нов подход, включващ 8 стъпки, като по този начин ще създаде уникално преживяване на клиентите си. Технологичният гигант вярва, че пазара, към който се стреми, ще прояви огромен интерес към луксозното устройство заради неговата уникалност, както и че носенето на този часовник е „ страхотен и стилен избор”.
Клиентите ще бъдат обслужвани от експерт продавач, чрез когото те ще изпитат непознато преживяване в пазаруването. То ще бъде персонализирано „пътешествие” – нещо като купуването на диамантен пръстен в бижутериен магазин.
Според „9to5Mac”, потенциалните купувачи на Apple Watch ще преживеят следното след стъпването си в магазина:
1. Ако те решат да си уговорят предварителен час, първо ще проведат разговор със специален отдел, занимаващ се с предоставянето на информация за предварителна продажба.
2. След като отидат в магазина, ще им бъде обърнато специално внимание от експерти в зоната за проба.
3. Те могат да пробват по два часовника едновременно.
4. Заинтересованите ще бъдат пратени в специално отделение с демо комплекти, специални подложки за проба и удобни столове.
5. Имат опция да проверят чрез куриер дали определен модел е в наличност. Това означава, че клиентите могат просто да влязат и да закупят часовника или да го запазят предварително преди да отидат до магазина.
6. Няма да има опашки за купувачите – те ще имат предимство пред разглеждащите.
7. Ще има денонощна телефонна линия за 2 години, която ще предоставя информация на клиентите по всяко време.
Клиентите ще имат възможността да правят всичко това ( с изключение на удобните столове и възможността да пробват часовника ) онлайн. Apple предоставя опция, чрез която хората могат да преминат през продажбения процес във видео конференция.
Компанията е наела екип от специалисти по модата, които да помогнат в продажбите на златните часовници. Екипа включва експерти от Ив Сен Лоран, Луи Витон и Бърбери. Часовникът ще бъде наличен само в определени, лицензирани магазин и ще струва между 11 и 20,000 долара. Предварителните поръчки ще са факт във Великобритания на 10 април.
Часовникът на Apple е направен от 18-каратово злато и е най-скъпия им продукт до момента. Компанията твърди, че златото използвано за направата на часовника е два пъти по-твърдо от обичайното.