Българският чипс RICE UP! с две световни награди за иновативен продукт
Той е комбинация от пълнозърнест кафяв ориз, супер семена и зехтин, и вече е завладял 40 държави
Българският здравословен чипс RICE UP! зае първо място
сред европейските иновативни продукти в надпреварата SIAL Innovation в рамките
на SIAL JAKARTA, в което се включиха над 1100 участници от 27 страни. Малко
преди това продуктът се класира и на финала в конкурса SEAL Middle East в Абу Даби,
в който участваха 110 иновативни продукта от 5-те континента.
Успехите на продукта се дължат на иновативността, коментират
експертите. Rice UP! е комбинация от пълнозърнест кафяв ориз, супер семена и
зехтин, който следва най-новите световни тенденции за здравословно хранене.
Това е единственият оризов чипс на европейския пазар, който се произвежда от
цели зърна пълнозърнест ориз, а не по обичайната практика да се използват
оризови пелети. По този начин стъпката от чистата суровина до крайния продукт е
само една и здравословните ползи на оризовото зърно са съхранени в най-голяма
степен.
„Това е още едно признание на световен форум за качеството и иновативността на здравословните снаксове RICE UP!“, сподели Мая Герасимова, търговски и маркетинг директор на „НУХЕЛТ“ АД, която получи грамотата от Ксавиер Терлет, основател и президент на XTC World Innovation.
Признанията идват само година след създаването на младата
българска компания компания „НУХЕЛТ“, производителят на здравословни снаксове
от кафяв ориз с бранда Rice UP!. През това време продуктите им успяват да
завладеят не само българския, но и световния пазар. Снаксовете се изнасят в над
40 държави от 6 континента.