BILLA отчита 9,2% ръст на оборота през 2017 г.
Компанията е отворила 8 нови магазина през изминалата година
Billa България отчита 9,2% ръст на брутния оборот спрямо 2016 г., сочат данни на компанията. Брутните приходи от продажби на стоки възлизат на над 854 млн. лв. През изминалата година веригата отваря 8 нови магазина, от които 3 са в големи търговски центрове в София. От началото на тази година компанията отвори 2 супермаркета - един във Варна и един в столичния Bulgaria Mall. Така BILLA вече е представена в 37 града в страната със 120 обекта.
През 2017 г. чрез ритейл марката BILLA, REWE International AG (част от германската REWE Group) управлява супермаркет бизнеса на REWE Group в 5 държави от Централна и Източна Европа (България, Русия, Словакия, Чехия и Украйна) от централата си във Винер Нойдорф в Австрия. Оборотът на тези пазари бележи ръст от 10,4% в сравнение с 2016 г. Броят на новооткритите магазини е 25 и така мрежата на BILLA в Централна и Източна Европа достигна до 631 обекта. Благодарение на това разширение служителите в супермаркетите в петте страни вече са 21 315.
В България BILLA е лидер по брой магазини със 120 обекта, 47 от които са в София. Търговската верига успя да се наложи и като първенец по отношение на супермаркетите в столични молове. Компанията е представена в Serdika Center, Mall of Sofia, Park Center, Bulgaria Mall и Mega Mall. Инвестиционните планове на BILLA са насочени към продължаване на експанзията и в следващите години.
BILLA България е един от най-големите работодатели у нас с повече от 4500 служители в 37 града в страната. С отварянето на нов обект търговската верига разкрива 40-50 работни места и по този начин допринася за намаляването на безработицата в регионите.
Основен приоритет на BILLA България е не само да инвестира в местната икономика, но и в значими каузи, които допринасят за разрешаването на наболели социални проблеми. През 2017 г. компанията издаде втория си Доклад по корпоративна отговорност, отчитащ постиженията й по отношение на продуктите, служителите, околната среда и обществото. Търговската верига е ценен партньор на редица неправителствени организации, с които работи по устойчиви във времето проекти.
През 2018 г. BILLA продължава дългосрочната си национална кампания „Ние обичаме България“, осигуряваща финансова помощ за значими паметници на културата. Тази година инициативата ще подпомогне Панорама „Плевенска епопея 1877 г.“. В подкрепа на каузата компанията организира голям благотворителен концерт на 22 май в Арена Армеец с участието на някои от най-обичаните български изпълнители.