Бизнесът все по-често използва таблети
Преходът се наблюдава в по-развити страни като Германия и Франция
~ 1 мин.
Бизнесът все по-активно започва да използва таблети в дейността си. Напоследък те често се явяват единственото устройство, с което си служат служителите на компаниите.
Тенденцията се наблюдава предимно в по-развити страни като Великобритания, Франция и Германия, показва анализ на IDC.
Изследването показва, че таблетите се използват като единствен работен инструмент, който или заменя традиционните клиентски устройства, или притежава функционалност, която не се поддържа от нито един друг компютърен апарат - лаптоп, PC, работна станция или смартфон.
Според анализаторите делът на таблетите в бизнеса ще нарастне, в резултат на цифровизацията на бизнес-процесите и оптимизацията на софтуера и хардуера на тези устройства за нуждите на корпоративните потребители.
Данните на IDC показват, че за 40% от анкетираните таблетът се явява единственото корпоративно компютърно устройство, пише technews. В това число като се прибавят и устройствата с 2-в-1 - ноутбук и таблет, делът им става внушителен.
Търсенето на таблети ще се стимулира и от излизането на Windows 10. В същия сектор се прицелва и Apple с нейните iOS устройства. Наскоро компанията започна партньорство с IBM, насочено именно към корпоративните клиенти.
Тенденцията се наблюдава предимно в по-развити страни като Великобритания, Франция и Германия, показва анализ на IDC.
Изследването показва, че таблетите се използват като единствен работен инструмент, който или заменя традиционните клиентски устройства, или притежава функционалност, която не се поддържа от нито един друг компютърен апарат - лаптоп, PC, работна станция или смартфон.
Според анализаторите делът на таблетите в бизнеса ще нарастне, в резултат на цифровизацията на бизнес-процесите и оптимизацията на софтуера и хардуера на тези устройства за нуждите на корпоративните потребители.
Данните на IDC показват, че за 40% от анкетираните таблетът се явява единственото корпоративно компютърно устройство, пише technews. В това число като се прибавят и устройствата с 2-в-1 - ноутбук и таблет, делът им става внушителен.
Търсенето на таблети ще се стимулира и от излизането на Windows 10. В същия сектор се прицелва и Apple с нейните iOS устройства. Наскоро компанията започна партньорство с IBM, насочено именно към корпоративните клиенти.