Google пуска задвижвани от изкуствен интелект функции за рекламодатели
Първите тестове показват, че AI повишава с 40% гледанията на клипове на брандовете
Google обяви, че пуска две нови функции за рекламодатели, базирани на изкуствен интелект, които автоматично ще намират най-добрите рекламни разположения за брандовете в услугите на технологичната компания.
AI доминира в технологичната индустрия през последните месеци, тъй като Google и други компании разработиха нови чатботове, които могат да отговарят на потребители в отворени разговори. AI все повече се използва и за обслужване на рекламодатели, които допринасят за приходите на компаниите.
Въпреки че Google вече въведе инструменти за изкуствен интелект за рекламодатели, сега използва технологията, за да помогне на марките да постигнат по-конкретни цели за своите кампании.
Една от новите функции, наречена Demand Gen, ще използва AI за поставяне на фото и видео реклами в няколко продукта, като Gmail, емисията на YouTube и Shorts.
Изкуственият интелект ще премахне необходимостта рекламодателите да мислят къде трябва да поставят рекламите си, а технологията ще се фокусира върху намирането на разположения, които са „блестящи, визуални и потапящи“, каза Видхя Шринивасан, вицепрезидент на Google и генерален мениджър на рекламата.
Втората нова функция ще използва AI за намиране на най-добрите рекламни разположения с цел максимизиране на показванията на видеореклами на марка, каза Google.
Ранното тестване показва, че брандовете са получили средно 40% повече гледания на видеоклипове с новия инструмент, каза Сринивасан.
Използвайки AI за премахване на част от „досадната работа“ за рекламодателите, марките ще могат да се съсредоточат повече върху своята маркетингова стратегия и разказване на истории, добави тя.