Instagram продължава да жъне успехи, потребителите му удариха 1 млрд.
Приложението вече се радва на 1 милиард потребители по света

~ 1 мин.
Броят на потребители на фото приложението Instagram по света достигна 1 милиард. Това обявиха от компанията в сряда, пише The Verge. За по-малко от една година компанията, собственост на Facebook, е успяла да добави около 200 млн. души към платформата си.
През септември миналата година ползвателите на Instagram наброяваха 800 млн. И тогава броят им се бе покачил с 200 млн. души спрямо година по-рано. Очевидно приложението успява да поддържа стабилен ръст от по 200 млн. потребители годишно.
Съоснователят на Instagram Кевин Систрьом коментира, че „това е невероятно“ и е нещо, което той и екипът му преди не са си представяли, че ще се случи.
Мобилната платформа за споделяне на снимки бе придобита от Facebook през 2012 г. за сумата от 1 млрд. долара. Тогава Instagram тепърва набираше популярност, като се радваше на едва 50 млн. активни потребители. Оттогава трендът по приобщаването на нови хора пое главоломно нагоре.
Що се отнася до най-новите 200 млн. потребителите, за тях няма яснота откъде идват. За сравнение миналогодишният ръст бе провокиран от пускането на опцията Stories. Под шапката на Facebook Instagram започна да обновява по-често своите функционланости. В последно време тя разшири инструментите си и предостави възможност за добавяне не GIF, емотикони и анкети например.
Най-актуалната новост е приложението IGTV, което позволява публикуването на по-дълги клипове. То ще се конкурира директно с YouTube и Snapchat Discover.
Ходовете на Instagram явно са печеливши и приложението е се радва на растящ интерес. Още по-важното е, че такъв има от страна на младата тийнейджърска аудитория, каквато същевременно все по-видимо се заобикаля Facebook.
Съоснователят на Instagram Кевин Систрьом коментира, че „това е невероятно“ и е нещо, което той и екипът му преди не са си представяли, че ще се случи.
Мобилната платформа за споделяне на снимки бе придобита от Facebook през 2012 г. за сумата от 1 млрд. долара. Тогава Instagram тепърва набираше популярност, като се радваше на едва 50 млн. активни потребители. Оттогава трендът по приобщаването на нови хора пое главоломно нагоре.
Що се отнася до най-новите 200 млн. потребителите, за тях няма яснота откъде идват. За сравнение миналогодишният ръст бе провокиран от пускането на опцията Stories. Под шапката на Facebook Instagram започна да обновява по-често своите функционланости. В последно време тя разшири инструментите си и предостави възможност за добавяне не GIF, емотикони и анкети например.
Най-актуалната новост е приложението IGTV, което позволява публикуването на по-дълги клипове. То ще се конкурира директно с YouTube и Snapchat Discover.
Ходовете на Instagram явно са печеливши и приложението е се радва на растящ интерес. Още по-важното е, че такъв има от страна на младата тийнейджърска аудитория, каквато същевременно все по-видимо се заобикаля Facebook.