Кое е общото между туризма и телекомуникациите?

© ECONOMIC.BG / Теленор
Да управляваш туристическа агенция през 2020 г., е като да се гмурнеш надълбоко без предупреждение. И почти като това да управляваш мрежа. Никой не вижда упоритата работа, която трябва да свършиш зад кулисите, но накрая резултатът трябва да задоволи всеки един клиент персонално.
Така изглежда ежедневието на Радослав Велинов, собственик на туристическа агенция Rad-festa. Работата е динамична и предизвикателна, особено в настоящата обстановка, но това, което е важно за Радослав, е възможността да продължи да дава най-доброто на своите клиенти. Това няма как да е възможно без доверени партньори, които да подкрепят работния процес от началото до крайния продукт.
А във времената на комуникациите и дистанционното обслужване Rad-festa намира своя доверен партньор именно в лицето на Теленор България. Работят заедно от 2017 г. и за това време са успели да намерят правилния баланс за обслужване, което се отразява и върху клиентите на туристическата агенция.
Как обаче е възможно това?
В компания, в която 100% от процесите са дигитализирани, общуването онлайн и по телефона е огромна част от ежедневието. Затова Радослав посочва, че добрата връзка и стабилната мрежа са една от причините да заложат на Теленор преди три години, когато е време да изберат партньор, на когото наистина могат да разчитат.
“Смяната на друг оператор с Теленор през 2017 г. ни даде повече сигурност и яснота в отчитането на потребление, предоставените бонуси и програми”, отговаря Радослав Велинов на въпроса как работата с Теленор прави ежедневието на всички в офиса по-различно.
Една от причините за удовлетворението, което Rad-festa имат от услугите на оператора, се дължи на една от новите услуги, която позволява всеки бизнес клиент да има собствен консултант. Той е на разположение както онлайн, така и на място в избран от клиента обект на Теленор и може на място или дистанционно да посъветва всеки персонално за най-добрите и подходящи решения, които допълнително да дадат добавена стойност на всеки бизнес. Така както частните клиенти имат различни и специфични нужди, така и всеки бизнес клиент има нужда от специално отношение, което да му помогне по-ефективно да управлява работния процес.
Радослав Велинов описва ползите за бизнеса от тази услуга с една-единствена дума - адекватно. За него това, че личният консултант умело и бързо успява да даде правилните съвети и да усети онова, от което имат нужда точно те, защото ги разбира напълно, е най-ценното.
А какво би направило това партньорство още по-дългосрочно?
“Добрата поддръжка на вече използваните услуги”, казва Радослав. И това не е изненада, защото всеки бизнес разчита на стабилност и доверие. Особено в днешно време, в несигурността, от която сме заобиколени, нуждата от стабилност, точност и бързина са ключови за всеки бизнес.
По-добра мрежа всеки ден, защото бизнесът не може да чака!