Козметиката става все повече био и веган

Потребителите все повече търсят натуралните съставки в продуктите

Козметиката става все повече био и веган
Немската компания за потребителски стоки Henkel обяви в четвъртък нови формули и марки за грижа за косата с цел да се възползва от потребителското търсене на повече естествени съставки. 

Множество компании за козметика и стоки за красота следват модерните трендове на био и веган търсене, в опит да съживят забавящите се продажби в продуктите за красота.

Henkel ще обнови своята европейска марка шампоани Schauma с формула "веган", ще пусне на повече пазари своята линия за коса и грижа за тялото Nature Box, направена от студенопресовани масла, и ще пусне нова "свободна" боя за коса, наречена OnlyLove, съобщава Ройтерс.

Също така компанията ще стартира премиум веганска марка за професионални фризьорски салони, наречена Authentic Beauty Concept, и ще разшири своята гама продукти за почистване Pro Nature.

Този ход идва в момент, когато купувачите стават все по-предпазливи спрямо преработените химически съставки и търсят естествени алтернативи. 

Най-големият производител на козметични продукти в света L'Oreal купи миналата година веганска фирма за козметични продукти Logocos Naturkosmetik.

Unilever пък пусна бързо развиваща се марка продукти за коса и тяло, наречена Love Beauty и Planet, която е сертифицирана като веган.

Henkel заяви, че веганската формула на марката Schauma няма да съдържа силикони или парабени, докато линията на Authentic Beauty Concept ще включва "чисти" съставки.

Производителят на шампоани Schwarzkopf и детергент Persil обяви, че очаква спад на печалбите тази година, тъй като увеличава инвестициите в марки и цифрови технологии, за да се опита да съживи растежа.

През последните години компанията има по-ниски резултати от конкурентите като Procter & Gamble Co (P&G) и Unilever, като основните продажби в сферата на красотата се понижават с 0,7% през 2018 г., а тези на перилни продукти нарастват само с 1,9%.
Коментари: 0