McDonald's променя стратегията си с цел растеж
Компанията ще пусне на пазара нови продукти и ще тества програма за лоялност
McDonald’s Corp заяви в понеделник, че ще тества програма за лоялност за клиентите и ще пусне нов хрупкав сандвич с пилешко месо през следващата година като част от промяната в стратегията за растеж на компанията, която понесе сериозен удар от COVID-19.
Продажбите на компанията в глобален мащаб са спаднали с 2.2% през третото тримесечие, съобщиха от McDonald’s, предава Reuters.
Най-голямата верига за бързо хранене в света планира през следващата година да заложи на рекламата и маркетинга, като промени и опаковките в световен мащаб „с модерно, освежаващо и закачливо усещане, които да дадат допълнителен плюс на ребрандирането в световен мащаб“, се казва в изявление на компания.
Освен това компанията ще се съсредоточи върху продукти като бургери, кафе и пиле, и ще включи в менюто си нов хрупкав сандвич. Скоро ще бъде стартирана и програма за лоялност – стратегия, която отдавна се прилага в конкурентите на McDonald's.
Програмата ще позволява на всички клиенти, които се регистрират в „MyMcDonald’s“, да получат персонализирани оферти, казаха от компанията. Пилотно тя ще бъде тествана във Финикс през следващите седмици.