Nestle продава два от брандовете си в САЩ
Швейцарският конгломерат ще се раздели с марките чайове Sweet Leaf и Tradewinds

~ 1 мин.
Най-големият производител на храни в света Nestle продава две от марките чай, които продава в Северна Америка. Това е част от плана за преструктуриране на компанията, който предвижда фокусът на бизнеса да падне върху новите потребителски тенденции и здравословното хранене, пише Reuters.
Частната компания за дялови инвестиции Fireman Capital Partners заяви в понеделник, че ще си партнира с Dunn's River Brands, за да купи брандовете Sweet Leaf и Tradewinds от Nestle North America.
Сделката, чиято сума остана неназована, се очаква да бъде завършена до края на годината. Швейцарският конгломерат не е коментирал информацията пред Reuters.
Под ръководството на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер, който пое тази година Nestle и започна промяна на стратегията, компанията се стреми да преодолее слабия ръст при традиционния си бизнес.
По-рано този месец швейцарската компания обяви покупката на канадския производител на витамини Atrium Innovations за 2.3 млрд. долара, което е четвъртата покупка през последните месеци.
Тя придоби вегетарианските храни Sweet Earth и кафетата Blue Bottle и Chameleon Cold-Brew.
На фона на тези придобивания Nestle започна да намалява операциите си и работните места в бизнеса с козметика.
Компанията заяви през юни, че може да продаде бизнеса си за сладкарски изделия в САЩ, който включва регионални марки като Butterfinger, Crunch и 100 Grand, като подобна сделка може да бъде оценена на около 2 млрд. долара.
Частната компания за дялови инвестиции Fireman Capital Partners заяви в понеделник, че ще си партнира с Dunn's River Brands, за да купи брандовете Sweet Leaf и Tradewinds от Nestle North America.
Сделката, чиято сума остана неназована, се очаква да бъде завършена до края на годината. Швейцарският конгломерат не е коментирал информацията пред Reuters.
Под ръководството на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер, който пое тази година Nestle и започна промяна на стратегията, компанията се стреми да преодолее слабия ръст при традиционния си бизнес.
По-рано този месец швейцарската компания обяви покупката на канадския производител на витамини Atrium Innovations за 2.3 млрд. долара, което е четвъртата покупка през последните месеци.
Тя придоби вегетарианските храни Sweet Earth и кафетата Blue Bottle и Chameleon Cold-Brew.
На фона на тези придобивания Nestle започна да намалява операциите си и работните места в бизнеса с козметика.
Компанията заяви през юни, че може да продаде бизнеса си за сладкарски изделия в САЩ, който включва регионални марки като Butterfinger, Crunch и 100 Grand, като подобна сделка може да бъде оценена на около 2 млрд. долара.