Нов софтуер на Microsoft разпознава човешки емоции
Софтуерът е базиран на дългосрочни експерименти и опити в сферата на машинното обушение

~ 1 мин.
Microsoft представи новата си версия на Project Oxford - софтуер, който да се използва от създателите на приложения за създаване на още по-интелигентни и интерактивни услуги. Сред новостите на Project Oxford е и софтуер, който може да разпознава човешки емоции по снимка.
Софтуерът е базиран на дългосрочни експерименти и опити на Microsoft в сферата на машинното обучение. Сред другите му новости е подобрена възможност за разпознаване на глас и гласови команди дори в шумни обстановки като стадиони, идентифициране на човек по неговия глас, проверка на правописа и др.
Има и демо сайт, в който всеки потребител може да провери точността на софтуера по избрана от него снимка. Ако има повече от един човек в кадъра, програмата ще даде отделни предложения за всяко разпознато лице.
Технологичната компания се надява, че създателите на приложения ще имзислят интересни услуги, които да се възползват от тази технология. На пример, приложение за сортиране на снимките от личната колекция по различни емоции.
Бизнесът също ще може да се възползва. Технологията може да улесни анализирането на реакциите на хората към дадена реклама например.
Софтуерът е базиран на дългосрочни експерименти и опити на Microsoft в сферата на машинното обучение. Сред другите му новости е подобрена възможност за разпознаване на глас и гласови команди дори в шумни обстановки като стадиони, идентифициране на човек по неговия глас, проверка на правописа и др.
Има и демо сайт, в който всеки потребител може да провери точността на софтуера по избрана от него снимка. Ако има повече от един човек в кадъра, програмата ще даде отделни предложения за всяко разпознато лице.
Технологичната компания се надява, че създателите на приложения ще имзислят интересни услуги, които да се възползват от тази технология. На пример, приложение за сортиране на снимките от личната колекция по различни емоции.
Бизнесът също ще може да се възползва. Технологията може да улесни анализирането на реакциите на хората към дадена реклама например.