4 от най-лошите типове клиенти
Какъв тип са вашите клиенти?

Ние всички сме клиенти и в същото време нашата работа зависи от клиентите. Подобен тип отношения са изключително сложни и двустранни.
Лесно е да се обвиняват хора за лошото обслужване, но истината е, че има клиенти, които няма как да получат добро обслужване, когато отиват ядосани в магазина и те самите не са настроени да общуват нормално. В същото време ако човекът е приветлив, персоналът ще се държи по много по-приятелски начин.
Платформата foodpanda подбра четири от най-лошите типове клиенти:
Нерешителен:
Бира или сайдер? Малък или голям? Купе или джип? Нерешителният клиент е вбесяващ, без значение дали става дума за покупка на кола или на сандвич. Обикновено кръжи около стоката, разпитва персонала около 3 часа и накрая взима съвсем различно решение за покупка.
Сравняващ:
Прекарвате пет часа в мерене на обувки по магазините и накрая се връщате там, откъдето сте тръгнали. Този тип винаги гледа, сравнява, търси, създава списъци и всъщност рядко купува. Задава абсолютно всички възможни въпроси на продавачите или сервитьора и накрая си тръгва. Този тип клиенти са склонни да направят покупка онлайн когато има големи намаления.
Всезнаещ:
Той е информиран за всички новости, разбира от GPS часовници, 3D принтери, велосипеди, въглеродни влакна, здравословно хранене и т.н. Тези клиенти изчитат всички форуми за мнения, анализират и е по-вероятно продавачът да научи повече за стоката си от клиента.
Заядлив:
Смята, че светът е против него. Мисли, че неговата сметка за телефон, ток, вода и т.н е системно надвишавана. Смята, че промоциите са измислени и фалшиви, че всичко, което се продава по-магазините е некачествено и безумно скъпо. Те са песимистични и нетърпеливи и е много трудно да им се угоди.