Samsung повтори ход на iPhone и тихомълком изтри куп осмиващи го реклами
Корейският гигант не успя да удържи и също възприе един от вече модерните трендове

© ECONOMIC.BG / Samsung
Samsung има дълга и богата история на подигравателни реклами по адрес на Apple и смартфоните на конкурента. Сега, когато южнокорейската компания клонира функция на iPhone, на която до неотдавна се присмиваше, естествено побърза тихомълком да изтрие всички доказателства за иронични клипове.
Корейският гигант представи новия си премиум телефон Note 10 преди броени часове. В унисон с други устройства на пазара и той идва без 3.5 мм жак за слушалки. Доскоро Samsung бе спрягана като един от последните играчи, които все още не са го премахнали.
През 2016 г., когато Apple премахна жака за първи път в iPhone 7, Samsung изсипа пълна торба с подигравки в лицето на американския си конкурент.
През 2017 г. например Samsung пусна запомняща се реклама, озаглавена „GrowingUp”, в която главен герой е потребител на iPhone. Сюжетът проследява нарастващото му смущение през годините от все повечето ограничения на телефона, поредното от които е премахването на жака за слушалки. В крайна сметка той се отказва от Apple и си купува Samsung Galaxy.
Един от кадрите показва как потребителят е принуден да прибегне до преходник, който да вкара в порта за зареждане, така че да може да използва слушалките си на кабел. Две години по-късно бъдещите собственици на Note 10 явно ще имат нуждата от същото приспособление.
Що се отнася до рекламата „GrowingUp”, тя тихомълком изчезна, или поне в основните канали на Samsung в YouTube. Клипът е премахнат от страницата на Samsung Mobile USA, която има близо 1.8 милиона абонати. Няма я и в основния канал на Samsung, който има 3.8 милиона последователи.
Все още може да бъде видяна на сайта Way Back Machine, който архивира интернет страници.
От каналите на Samsung изчезнаха и следващата версия на „GrowingUp” от 2018 г.