Европейското по футбол превзема Айфеловата кула
Потребители в социалните мрежи ще определят цвета на емблематичната забележителност
Потребителите в социалните мрежи ще
определят цвета на Айфеловата кула в следващия месец. Рекламната кампания е на
френския превозвач Orange, спонсор на турнира Евро 2016.
Като част от рекламната кампания, цветът на осветлението на кулата ще бъде избран според най-популярния отбор в Twitter, Facebook и Instagram – публикации и мнения, споделени в подкрепа на всяка от участващите страни.
Ако Франция и Англия имат мач в този ден, феновете на двете страни могат да започнат активно да изразяват подкрепата си в социалните мрежи, задължително с хаштаг (#), препоръчан от УЕФА за съответния състав. Така отборът с най-голяма подкрепа в социалните мрежи получава цветовете на националния си флаг, проектирани върху Айфеловата кула до полунощ.
Турнирът по футбол се провежда от 10 юни до 10 юли, така че това ще бъде един активен месец в социалните мрежи, в борба за най-емблематичната забележителност на Париж. По време на Световната купа през 2014, 672 милиона туита са генерирани в течение на турнира. Това е около шест пъти повече от обема на туитове, предизвикани от Олимпиадата , според Twitter.
От утре Европа е футбол, откриването на шампионата започва с мача Франция – Румъния, а финалът е на 10 юли.