Spotify с двойно повече абонати от Apple Music
Стрийминг платформата вече има над 60 млн. платени абонати
~ 1 мин.
Spotify актуализира информацията за своите абонаменти, според която платформата вече има над 60 млн. платени потребители. По този начин тя затвърждава лидерската си позиция в областта на стрийминг музиката и излиза с още по-голяма преднина в надпреварата с най-големия си конкурент Apple Music. Практически шведската платформа има над два пъти повече платени абонати от услугата на американския гигант – миналия месец Apple Music обяви, че има 27 млн. абонати.
Новите данни идват да покажат, че Spotify е добавила нови 10 млн. души към платената си версия само от март насам, когато тя обяви че абонаментите ѝ наброяват 50 млн. Общият брой на потребителите на услугата е 140 млн.
Редно е да се отбележи, че оттогава насам се промениха няколко неща за Spotify. Най-важното е, че компанията е постигна лицензионни споразумение с Universal Music Group и Sony. Според направените сделки, артистите от тези лейбъли ще имат възможност да представят музиката си първоначално само пред платените абонати и едва след известен период тя ще достига до цялата аудитория на платформата. Неотдавна стана ясно, че компанията е постигнала устна договорка и с Warner Music.
Всичко това ще се окаже благоприятно за намеренията на Spotify да стане публична компания. Както посочва Variety, това се очаква да стане до края на настоящата година.