13-те най-лоши авиокомпании на 2018 г.
Подреждането е на компанията за компенсации при полетите Airhelp

Компанията за компенсации при отменени и закъснели полети Airhelp състави класация на световните авиокомпании според различни критерии. Шестото годишно подреждане AirHelp Score оценява авиокомпаниите по качество на услугата, изпълнение на полетите навреме и обработка на жалбите при закъснения и отменени полети, за да се получи общия резултат.
Подредени са 72 международни превозвачи, пише Business Insider, като те са класирани по точки от 10 възможни.
Вижте кои 13 се нареждат в края на списъка като най-лошите авиокомпании на 2018 г., подредени по низходящ ред
13. Tap Portugal - 6.40
Макар португалската авиокомпания да смята, че има "най-красивия екипаж" в света, тя отбеляза сравнително ниско ниво за ефективност по време (69%), 6,05 точки за обработка на искове и 6 за качество на услугата.
12. Jet2.com - 6.37
Британската авиокомпания получава сравнително висок резултат за изпълнение по време (85%) и 7 за качество на услугата, но губи от оценката си за обработка на вземанията от само 3,83.
11. Thai Airways - 6.36
Тайландската авиокомпания отбеляза умерено ниско равнище както за време на изпълнение на полетите(69%), така и при обработка на искове от пътници (4.18 пункта), но сравнително високо за качество на услугата, с 8 точки.
10. Jet Airways -6.20
Индийският превозвач отбелязва 65% изпълнение на полетите навреме, и има оценка 7 за качество на услугата и 5,62 за обработка на искове.
9. Aerolineas Argentinas - 6.20
Аржентинската авиокомпания получава добра оценка от 85% за изпълнение по време и 7 за качество на услугата, но само 3,59 пункта за обработка на искове.
8. Iberia - 6.13
Основната авиокомпания на Испания е отличена с 84% за представяне на време и със солидна 8-ца за качество на услугата, но критичните 2,30 точки за обработка на искове, поставяйки я на 65-о място в класацията.
7. Korean Air - 6.13
Южнокорейската авиокомпания получава 8 точки за качество на услугата, но само 64% за изпълнение на време и 3,72 пункта за обработка на искове.
6. Ryanair - 6.03
Ирландската нискотарифна авиокомпания се класира на 67-о място в глобалната класация на AirHelp. Тя е отличена с 86% за изпълнение на време, но само 3,27 точки за обработка на искове и 6 за качество на услугата.
5. Air Mauritius - 5.99
Авиокомпанията получава 8 точки за качество на услугата, но 69% за изпълнение на време и 3,33 пункта за обработка на претенции.
4. Easyjet - 5.66
Британската авиокомпания има 79% за точност и е получила 8 за качество на услугата, но много ниска оценка за обработката на жалби от клиенти - само 1,31 пункта.
3. Pakistan International Airlines - 5.43
Превозвачът получава рейтинг за ефективност от 61%, 4.22 точки за обработка на искове и 6 за качество на услугата.
2. Royal Jordanian Airlines - 5.13
Йорданската авиокомпания има сравнително високи резултати за време (83%), но е с най-нисък резултат в класацията за обработка на искове, само с 0.83 точки, и 6 точки за качество на услугата, което я прави втората най-лоша авиокомпания според AirHelp.
1. Wow Air - 5.04
Исландският превозвач е на дъното на класацията на AirHelp, на 72-ро място, с най-нисък общ резултат. Авиокомпанията има 75% точност на полетите, но само 1,68 т. за обработка на исковете и 6 т. за качество на услугата.