„Телерик“ търси 40 специалисти за офиса си в София
Те ще отговарят за разработка на уеб, десктоп и мобилни приложения

© ECONOMIC.BG / telerik.com
Софтуерната "Телерик", компания на Progress, търси кандидати за 40 отворени работни позиции в екипите „Маркетинг”, „Продукти”, „Софтуерно инженерство”, „Техническа поддръжка”, „Администрация” и други за офиса си в София, пише Technews.bg.
Отворените работни места в България са 50% от всички свободни позиции на Progress в глобален мащаб, а от началото на годината компанията е назначила над 80 специалисти в местния си офис.
След придобиването от Progress през декември 2014 г., офисът в София стана най-големият на американската компания глобално, както и неин ключов иновационен център. Основателите на Телерик се присъединиха към топ мениджмънта на Progress, а много служители заеха ръководни позиции в глобалната компания.
Екипът в България има водеща роля както за стратегията и развитието на продуктовото портфолио, така и за старта и успеха на редица високоприоритетни бизнес, маркетинг и организационни направления в Progress.
„Българският екип има ключова роля за стратегическото разрастване на Progress и създаването на иновации. Затова и през 2016 г. ще продължим да разширяваме екипа тук не само в сферата на софтуерното инженерство, но и в редица други важни за бизнеса области”, коментира Димитър Таслаков, главен директор „Човешки ресурси” в глобалната компания.
Новите служители с технологичен профил, които станат част от екипа в София, ще отговарят за решенията на компанията за разработка на уеб, десктоп и мобилни приложения, както и за платформите за дигитален маркетинг – Telerik Sitefinity CMS и Digital Experience Cloud.
С глобално значение ще бъде и ролята на специалистите с нетехнологичен профил, които се присъединят към българския офис на компанията. След придобиването на Telerik, местните специалисти по дизайн поемат грижата за глобалната визуална идентичност на обединената компания и отговарят за графичния дизайн на нейните уеб и маркетинг активи.