TikTok се превръща в „новата Meta“ за рекламодателите в България

Какви са изискванията за по-добра TikTok реклама

TikTok се превръща в „новата Meta“ за рекламодателите в България

© ECONOMIC.BG / Колаж

~ 8 мин.
Автор: Мирела Вавова Мирела Вавова

Александър Владимиров е част от екипа на Aleph над 6 години. Като Senior Regional Client Solutions Manager работи с всички медийни партньорства на Aleph за България. От 2022 г. заема регионална функция за Snapchat за Балканите, Унгария, Чехия и Словакия. Води представителството на TikTok за България от 2020 г.

С Александър разговаряме за това как TikTok се налага като основен канал за маркетинг в социалните мрежи и какви са тенденциите в областта на рекламата, но също и за недостатъците на платформата в сравнение с позиционирането в традиционни медии. В специален Q&A са изведени някои от основните изисквания за по-добра TikTok реклама в България. 

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads