Турските хотели може да се откажат от формата „шведска маса”
Препоръката е от Асоциацията на хотелиерите и в отговор на разпространението на коронавируса

~ 1 мин.
Турската асоциация на хотелиерите (TÜROB) издаде препоръка към хотелите и местата за настаняване временно да се откажат от формата на "шведската маса". Препоръката е издадена в отговор на разпространението на коронавируса в страната.
Хотелите може да предлагат други опции за закуска, обяс и вечеря на клиентите си като така ще помогнат за подобряване на хигиената на храните в ресторантите на хотелите, смята TÜROB.
Предложението за отказ на „бюфета“ предизвика различни реакции сред турските хотелиери. Някои смятат, че това ще помогне по време на трудна епидемиологична ситуация, а също така - ще направи услугата в хотелските ресторанти по-качествена. Според тях така салатите и мезетата няма да съхнат, топлите ястия няма да изстиват и няма да има опашки около бюфетите. Сервирането е по-добрият начин и се доближава до обслужаването в луксзоните хотели.
Друга част от собствениците обаче са сигурни, че с отхвърлянето на „бюфета“ няма да работи за тях. За качественото обслужване на клиентите се изисква повече персонал и това е допълнителен разход, твърдят хотелиерите. В условията на намаляване на туристическия поток привличането на нови работници е непрактично и съсипващо бизнеса.
Хотелите може да предлагат други опции за закуска, обяс и вечеря на клиентите си като така ще помогнат за подобряване на хигиената на храните в ресторантите на хотелите, смята TÜROB.
Предложението за отказ на „бюфета“ предизвика различни реакции сред турските хотелиери. Някои смятат, че това ще помогне по време на трудна епидемиологична ситуация, а също така - ще направи услугата в хотелските ресторанти по-качествена. Според тях така салатите и мезетата няма да съхнат, топлите ястия няма да изстиват и няма да има опашки около бюфетите. Сервирането е по-добрият начин и се доближава до обслужаването в луксзоните хотели.
Друга част от собствениците обаче са сигурни, че с отхвърлянето на „бюфета“ няма да работи за тях. За качественото обслужване на клиентите се изисква повече персонал и това е допълнителен разход, твърдят хотелиерите. В условията на намаляване на туристическия поток привличането на нови работници е непрактично и съсипващо бизнеса.
Затова ще е много трудно на повечето хотели в Турция да приложат препоръката на TÜROB - те не са готови за такива експерименти.