Viber избра България за представителство в региона

Атанас Райков ще бъде генерален мениджър за Централна и Източна Европа

Viber избра България за представителство в региона
644 ~ 3 мин. четене

Viber,  едно от водещите в света приложения за чат съобщения, обявява назначаването на Атанас Райков за Генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа. В момента Viber има повече от 600 милиона уникални потребители в света. 

Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на  потребителите си в региона като използва специално разработен маркетинг подход. 

„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона.”, заяви Марк Харди, Главен маркетингов директор на Viber.  Атанас Райков се присъединява към Viber след 10 години опит, през които той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Освен това той има и ключовата му роля за разрастването и затвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната – с фокус върху мобилните услуги.

В ролята си на Генерален мениджър, Атанас Райков се заема с предизвикателството да разрасне успеха на Viber в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27 милионната база от потребители в региона.

Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите, Viber постоянно създава нови и развлекателни функции за тях – от разнообразни забавни колекции от дигитални стикери до дискусии в реално време - Public Chats, които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други. Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Затова Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага и като марка с приятелско отношение.”, заяви Атанас Райков. „Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа като  работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители.”

Viber е водеща услуга за чат на текстови и гласови съобщения и видео, която позволява на всички по света да се свързват. Свободно. Потребителите могат да изпращат безплатни текстови съобщения, забавни стикери, снимки, видеа и дудъли, да споделят местоположението си, да осъществяват безплатни разговори с HD качество и да общуват чрез функцията Push-To-Talk. Благодарение на функцията Viber Out, потребителите могат да осъществяват нискотарифни разговори с всеки телефонен номер по света. 

Viber е достъпен за телефоните и таблетите iPhone® и iPad® Android™, за устройствата Windows Phone, BlackBerry®, Blackberry® 10, Windows®, Windows 8®, Mac, Linux and Symbian при наличие на 3G/4G връзка или WiFi връзка. 

С повече от 600 милиона уникални потребители в 193 държави, Viber непрекъснато прави подобрения в услугите си като въвежда нови платформи и добавя забавни нови функции като Public Chats. Viber е част о т Rakuten Group.

Подкрепи Economic.bg