Viber пуска нова функционалност за пазаруване
Новата услуга ще е налична от 6 март, но стартира първо в САЩ

Приложението за онлайн разговори Viber пуска нова функционалност за електронно пазаруване, която позволява на потребителите да откриват продукти и брандове по интереси, директно в панела за съобщения.
Новата услуга ще е налична от 6 март, позволявайки на потребителите да пазаруват от редица брандове. Бета версията на Instant shopping първоначално ще бъде достъпна само в САЩ, като до края на година се очаква постепенно да навлезе и на останалите пазари, съобщават от компанията.
От търсене, споделяне и обсъждане на покупката, до директна комуникация с бранда и избор на продукти, приложението предлага начин всичко това да става на едно място. Потребителите могат да стартират пазаруване с натискането на само един бутон в рамките на панела за разговори. След като го направят, приложението предоставя разнообразие от марки и стоки, между които да избират, да ги споделят и обсъждат в чата с приятели – и ако е нужно, да бъдат препратени към сайта или приложението на търговеца, за да завършат покупката си.
"Общуването започва нова ера в света на мобилните устройства”, заяви Джамел Агауа, Глобален изпълнителен директор на Viber. “Добавяйки възможност за електронно пазаруване в платформата, Viber създава за любителите на шопинга решение, с което да споделят страстта си с хора, на които държат, само с няколко таба.