Victoria's Secret отменя годишното си модно шоу
Заради спадащи продажби и критики

© ECONOMIC.BG / Victoria\'s Secret
Марката дамско бельо Victoria's Secret отмени годишното си модно ревю на фона на намаляващите телевизионни рейтинги и нарастващата критика срещу събитието.
Шоуто стартира през 1995 г. и доскоро беше приемано като голямо поп културно събитие, привличайки милиони зрители всяка година.
Миналата година обаче то отчете най-ниския си рейтинг досега и привлече критики, че е сексистко, остаряло и липсва многообразие.
Компанията майка L Brands заяви, че е важно да се „развива“ маркетинговата стратегия.
„Мислим как да подобрим позиционирането на марката и най-добре да предадем това послание на клиентите“, каза Стюарт Бурдоерфер, главен финансов директор на L Brands, пред инвеститорите при обявяване на финансови данни.
Въпреки това той каза, че предаванията са "важен аспект на марката и забележително маркетингово постижение".
Годишното шоу включва дефиле на най-известните супермодели в света. Шоуто беше крайъгълен камък в кариерата на много супермодели, включително Тайра Банкс, Хайди Клум и Миранда Кър, съобщава Би Би Си.
Променящите се нагласи засегнаха продажбите на марката. Те тежат върху представянето на L Brands, която отчете нетна загуба от $252 млн. в резултатите за третото тримесечие, обявени тази седмица.