Заради титлата на Франция, китайска фирма ще даде милиони за компенсация на клиентите си

Като спонсор на френския национален тим Vatti Corp поела това обещание преди световното

Заради титлата на Франция, китайска фирма ще даде милиони за компенсация на клиентите си

Снимка: FIFA Twitter профил

Китайски производител на кухненски уреди ще плати близо 79 млн. юана (8,9 млн. паунда), за да възстанови парите на свои клиенти, след като обеща миналия месец, че ще направи това, ако Франция спечели Световната купа по футбол.

Vatti Corp Ltd, базирана в югоизточната китайска провинция Гуангдонг, обяви по-рано днес в официалния си блог в платформата Weibo, че ще спази обещанието си и ще обяви как клиентите й ще могат да си получат компенсацията.

Фирмата е официален спонсор на френския национален отбор по футбол. Преди шампионата, тя предложила компенсация при френска титла на всички свои клиенти, закупили т.нар. й "шампионски пакет" на стойност 16 100 юана и включващ газова печка, бойлер и съдомиялна машина. Маркетинговата кампания била валидна за покупки между 1 юни и 3 юли.

Франция спечели Световното първенство за втори път в неделя, побеждавайки Хърватия с 4: 2 и така ще зарадва всички клиенти на китайската компания, купили въпросния шампионски пакет уреди.

"Сумите, които трябва да възстановим, са в рамките на нашия годишен бюджет и няма да окажат значително влияние върху нашата дистрибуторска система и печалба", каза Vatti Corp в изявление още на 4 юли, преди участието на френския тим в четвъртфинала.
Акциите на компанията бяха отчели спад с повече от 20% от началото на Световната купа на 14 юни, докато компанията се справи с други проблеми като конфискациите на активи, но днес скочиха близо до дневния си лимит от 10%, пише "Ройтерс".

Компенсациите, които Vatti Corp трябва да изплати, са една от най-често споменатите теми в Weibo в понеделник, като потребителите коментират, че публичността, която сравнително непознатата компания получава, струва много повече от сумата, която ще трябва да плати. 

"Това е най-успешната маркетингова кампания. Почти всички медии им отделиха място безплатно, след като Франция спечели ", коментира потребител на Weibo.
Коментари: 0