Екипът в А1: Споделяме знания и се учим едни от други
A1 предлага много възможности за кариера чрез разнообразие от програми за професионално и личностно развитие
Ние в А1 имаме привилегията да сме част от живота на милиони хора чрез продуктите, услугите и иновативните решения, които предлагаме. Отворени сме към хората, света и възможностите на технологиите, които ни движат напред. Ние се гордеем и споделяме успехите на нашите хора.
A1 в България
A1 е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Със своите 4000 служители предоставяме мобилни и фиксирани услуги до приблизително 5 милиона клиенти. А1 предлага и високоскоростен интернет, цифрова телевизия и сателитна телевизия, включително три собствени спортни канала MAX Sport, cloud, IoT решения, музикална стрийминг платформа и финансови услуги.
Водещите принципи на нашия екип
- Любознателност: споделяме знания с екипа и се учим едни от други;
- Разнообразие: уважаваме различията си и ги използваме, за да постигнем по-добри резултати;
- Резултати: заедно се фокусираме върху общата цел, поемаме отговорност и се гордеем с общите резултати;
- Подкрепа: оказваме съдействие, като подпомагаме колегите си при нужда.
Възможности за развитие
В А1 ние предоставяме широк достъп до възможности за учене и развитие, международен стандарт на работа в модерна среда, свързаност без граници и достъп до иновации, дигитално преживяване и открита комуникация.
A1 предлага много възможности за кариера чрез разнообразие от програми за професионално и личностно развитие. Служителите могат да получат компетентна насока и съвет как да развият своите качества, умения и самостоятелно да определят бъдещия си професионален път чрез кариерно консултиране.
Използваме различни съвременни и иновативни методи за усъвършенстване на индивидуалните компетенции. Осигуряваме богато портфолио от въвеждащи, награждаващи и специализирани обучения, включително дигитални.
Инвестираме в таланти
Признаваме и стимулираме отличното представяне и изключителни постижения чрез специално разработени програми за топ служители и лидери в продажбите. Търсим, развиваме и инвестираме в таланти и служители с висок потенциал.
Вярваме, че успешните лидери са в основата за постигането на високи резултати. Затова им предоставяме възможности за постоянно учене и запознаване с най-новите технологии и тенденции за управление на бизнеса.
Създадохме собствена програма за развитие на таланти на А1 България. Тя предоставя възможност на служители с потенциал за развитие, както и на млади таланти, да бъдат номинирани и да станат част от дългосрочна програма за обучение.
Програмата е със специален фокус върху иновациите и уменията, необходими в дигиталното бъдеще и личностното развитие. Чрез работни групи, дискусии, видеопрезентации и групови упражнения ежемесечно се провеждат обучителни модули на най-различни теми. Всеки модул се състои от предварителна задача, уебинари, тренинги и проект, а участниците имат възможността да черпят знания и опит от най-добрите международни лектори от City college, University of Sheffield. Повече от 95% от талантите участват активно в обучението и демонстрират над 93% удовлетвореност от програмата.
А1 Търговска академия
Това лято А1 откри своя Търговска академия за акаунт мениджъри – тя има амбицията да даде нови знания не само на новите, но и на по-опитните колеги. Основен фокус на академията са обучения с практическа насоченост, изцяло ориентирани към спецификата на нашия бизнес. Затова и лекторите в академията са регионални мениджъри и акаунт мениджъри от „Корпоративни продажби“, които познават отлично бизнеса и клиентите.
Дигитална среда и комфорт
В А1 България работим в модерна работна среда, използваме съвременни технологии и дигитални възможности за комуникация. Ежедневната ни работа е свързана с предизвикателни проекти и разнообразни задачи в динамична атмосфера. Предоставяме възможности за гъвкавост и свобода в работното време и място.
Осигуряваме на служителите си допълнително здравно осигуряване, медицински кабинет, психолог, спортно-възстановителен център – фитнес и масажно студио, детска градина, служебен автобус, паркинг, служебни мобилни телефони и отстъпки, ежегодни профилактични прегледи и др.
Грижим се за комфорта, здравето и удовлетвореността на служителите чрез различни инициативи за баланс между работа и личен живот. Предлагаме на служителите си възможности за home office, гъвкави работни часове, възможност за избор на почивен ден през седмицата за сметка на работен такъв през уикенда, възможност за по-кратък работен ден в петък.