Starbucks планира да открие над 2000 обекта догодина
Те ще са предимно в САЩ и Китай, които са най-големите и най-растящите пазари на компанията
~ 1 мин.
Starbucks планира да отвори 2100 нови обекта в световен мащаб през следващата година. Компанията представи плановете си при обявяването на финансовите резултати за четвъртото фискално тримесечие.
Starbucks е открила около 600 нови обекта през последното тримесечие и има над 29 300 ресторанта общо. Миналата година веригата отвори близо 2 300 магазина.
Изпълнителният директор Кевин Джонсън каза, че през 2019 г. компанията ще се "съсредоточи дългосрочно върху развиващите се пазари в САЩ и Китай" - двата й най-големи пазара. Припомняме, че само преди дни кафе веригата обяви, че продава множество свои обекти в Европа.
Приходите са нараснали до 6,3 млрд. долара за тримесечието, завършило през септември, което е с 11% повече от същия период на миналата година. През трите месеца, приключващи през септември, продажбите са се увеличили с 4% в САЩ и 1% в Китай.
Базираната в Сиатъл кафе верига обяви през май плановете си да открие 3 000 нови обекта в Китай през следващите няколко години. Тя иска почти да удвои броя на кафетериите си във втората по големина икономика в света до 6 000 преди края на 2022 г. Тази година ръстът в Китай се дължи на именно на новооткриващите се обекти.
Базираната в Сиатъл кафе верига обяви през май плановете си да открие 3 000 нови обекта в Китай през следващите няколко години. Тя иска почти да удвои броя на кафетериите си във втората по големина икономика в света до 6 000 преди края на 2022 г. Тази година ръстът в Китай се дължи на именно на новооткриващите се обекти.