Заради недоволството към пластмасата Coca-Cola се обръща към кеновете

Подобен, макар и по-ограничен, ход по-рано обяви Pepsi

Снимка: Pixabay

Заради обществения натиск върху индустрията за производство и бутилиране на напитки да понижи употребата на пластмаса Coca-Cola започва да се обръща към алуминиевите кенове. Компанията започва да продава своята вода от бранда Dasani в кенове, пише Bloomberg.

Корпорацията ще започне да продава пречистената си и обогатена с минерали вода в кенове от другия месец в североизточната част на САЩ, като плановете са догодина продуктът да започне да се предлага и в други части на страната. Информацията от Coca-Cola идва, след като Pepsi обяви, че ще експериментира да продава своята основна марка вода Aquafina в кенове. Тя обаче ще се предлага в такава опаковка само в ресторанти и на стадиони.

Ходовете на гигантите в сектора на напитките са обясними предвид обществения натиск върху тях да увеличат рециклирането и да понижат употребата на пластмаса, тъй като тя в крайна сметка се озовава в световните океани и в подпочвените води. Алуминиевите кенове като цяло съдържат повече рециклирани суровини, отколкото пластмасовите бутилки, и е по-малко вероятно да попаднат в океана.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: вода | coca-cola | Кока-Кола | пластмасови бутилки | пластмаса | бутилиране | кенчета | кенове

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини