Instagram стартира функция за директно пазаруване

Социалната мрежа се затвърждава като предпочитан рекламен канал

19:17 16.07.2020
Instagram обяви старта на нова функция, която ще позволи на потребителите да разглеждат и купуват продукти от брандовете и производителите, без да напускат приложението.

Функцията се нарича Instagram Shop и стартира от днес първо с Съединените щати, предава Reuters. В идните седмици предстои тя да бъде разпространена глобално. 

Опцията за пазаруване може да бъде намерена в секцията Explore в Instagram. По-късно през годината се очаква да бъде обособена в отделен раздел. Плащанията за покупки в Instagram ще се извършват чрез Facebook Pay. 

Instagram Shop е продължение на усилията за персонализирано потребителско изживяване, тъй като на хората ще се предлагат максимално подбрани реклами на база тяхното онлайн поведение. Също така се очаква функцията да затвърди ролята на социалната мрежа за снимки като предпочитан канал за рекламодателите, които ще достигат още по-успешно и лесно до потенциалните си клиенти.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: онлайн пазаруване | Instagram | Instagram Shop | пазаруване в Instagram | Facebook Pay