ЧЕЗ призова клиентите си да казват за кражби
Дружеството е вложило 20 млн. лв. за възстановяване на съоръжения след вандалски набези
Електроразпределителното дружество ЧЕЗ призовава клиентите си да подават сигнали за неизправни съоръжение заради кражби. "Безопасността на хората е наш основен приоритет. Грижим се за поддържане на съоръженията в съответствие с най-високите изисквания за сигурност. Но за съжаление крадци и клошари ги разбиват, правят ги лесно достъпни и ги превръщат в заплаха за живота и сигурността на населението и особено на децата. Ето защо призоваваме нашите клиенти да бъдат бдителни и активни, и да сигнализират за нередности по нашите съоръжения", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
От компанията добавят, че вандализъм, кражби на елементи от мрежите и неправомерно нахлуване в обекти на ЧЕЗ са сред най-честите причини за възникване на инциденти.
През последните пет 5 години електроразпределителното дружество е вложило 20 млн. лв. за възстановяване на съоръжения, увредени при посегателство, не пропускат да се похвалят от ЧЕЗ.
Сигналите от клиенти могат да се подават на денонощната информационна линия 0700 10 010, на имейл [email protected] или в центровете за обслужване на клиенти.