Домусчиев рекламира Vivacom и Huawei на най-голямото световно мобилно изложение
Клипът се излъчва на всички монитори и видеостени на събитието
Председателят на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) и собственик на „Лудогорец“ - Кирил Домусчиев, стана рекламно лице на Vivacom и Huawei по време на най-голямото световно мобилно изложение в Барселона - Mobile World Congress 2018 (MWC).
Той направи жест към собственика на „Левски“ и Vivacom Спас Русев, изтъквайки предимствата на облачните технологии, предлагани от българския телеком. Клипът се излъчва на всички монитори и видеостени на изложението и предизвиква огромен интерес.
„Облачните технологии улесняват доста нашия бизнес, който е в над 100 държави по света. Чрез тях комуникацията става много по-лесна“, казва собственикът на българския футболен шампион. „Ние сме дългогодишни партньори с Vivacom. Тази компания никога не ни е подвеждала", добавя Домусчиев.
Жестът бе насочен и към китайския гигант Huawei, доставчик на технологията за Vivacom. Водещо място във видеото бе отредено на световноизвестната компания на братя Домусчиеви - Huvepharma.
"Huvepharma е мултинационална компания, която е специализирана в биотехнологиите и химията и е една от 10-те най-големи компании в света в производството на ветеринарно-медицински продукти. Продукцията се продава в над 100 държави в целия свят. Облачните услуги особено за компаниите, които имат бърз растеж, както нашата и изискват бързо взимане на решения, са изключително важни", коментира Домусчиев.
На 26 февруари, в Барселона започва Mobile World Congress 2018 (MWC) - най-голямото изложение за мобилни технологии в света, в което най-влиятелните технологични производители показват новите си мобилни джаджи и задават тона на индустрията за цялата година.