Бизнес радар (25)

Ниските лихвени проценти изкривяват възприятията на хората и на банките

Ниските лихвени проценти изкривяват възприятията на хората и на банките

Едно от големите предизвикателства на европейския банков пазар е, че лихвените проценти, които бяха и са поддържани досега прекалено дълго време на много ниски стойности, вероятно са изкривили доста...

Мотивацията е изключително важна за развитието на младите хора

Мотивацията е изключително важна за развитието на младите хора

OMV България навлиза на българския пазар в края на 1998 година и от тогава досега компанията се превръща в един от лидерите сред петролните и газови компании в България и един от най-големите инвеститори в страната...

В България е по-лесно да успееш, отколкото в чужбина

В България е по-лесно да успееш, отколкото в чужбина

Българо-американска кредитна банка е модерна, високотехнологична институция, която отговаря изцяло на все по-високите изисквания на съвременните потребители, адаптира се много бързо към променящите...