Walt Disney спря да рекламира във Facebook

Компанията се е включила в бойкота срещу социалната мрежа, съобщава WSJ

Walt Disney спря да рекламира във Facebook

Снимка: БТА

Walt Disney е поредната компания, която намали разходите си за реклама във Facebook, тъй като социалната мрежа е изправена пред бойкот заради неспособността си да се справи с речта на омразата и противоречивото съдържание.

Това съобщава Wall Street Journal, позовавайки се на хора, запознати с въпроса. Disney се присъединява към други компании, като Starbucks, Unilever, Adidas AG и други, които също изтеглили рекламата си от технологичния гигант.

Времевата рамка за изтеглянето на Disney не е ясна. Някои брандове спряха разходите си за реклами само за юли, но други за по-дълго време. Disney не е публикувала публично съобщение, че намалява рекламата във Facebook.

Според информацията на изданието Disney е спряла рекламата на своята стрийминг видео услуга Disney+ във Facebook, тъй като компанията е обезпокоена от прилаганите политики относно спорно съдържание.

Компанията също е спряла рекламните разходи в Instagram, собственост на Facebook, за поредната си стрийминг услуга, наречена Hulu, се добавя в статията.

„Знаем, че имаме още работа и ще продължим да работим с групи за граждански права ... и други експерти, за да разработим още повече инструменти, технологии и политики за продължаване на тази борба“, заяви представител на Facebook в изявление по имейл.

По-рано този месец организаторите на нарастващия рекламен бойкот във Facebook заявиха, че не са се ангажирали с действия след срещата си с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг.

Коментари: 0