H&M отчита скок на продажбите с 8% през декември
"Резултатите са по-добри от очакваното и доста по-добри в сравнение със ситуацията в сектора, предвид данните за германския пазар", заяви в интервю Ан Кричлоу, анализатор в Societe Generale
Втората най-голяма европейска верига магазини за облекло Hennes & Mauritz AB (H&M) отчита растеж на продажбите, съобщава агенция Reuters. Увеличението на продажбите на шведската верига за декември е 8% на годишна база при прогноза от 5,1 на сто.
"Резултатите са по-добри от очакваното и доста по-добри в сравнение със ситуацията в сектора, предвид данните за германския пазар", заяви в интервю Ан Кричлоу, анализатор в Societe Generale, цитирана от Bloomberg.
От JPMorgan Chase&Co. коментираха през ноември, че търсенето на германските потребители може да отслабне. За H&M това беше сериозен риск, като се има предвид, че компанията генерира 23% от продажбите си именно от пазара на най-голямата европейска икономика. Последните данни, които бяха обявени днес, показаха, че растежът на БВП на Германия се е забавил до 0.7% през 2012 г. спрямо ръста от 3% година по-рано.
Междувременно днес от H&M обявиха и че са подписали договор за дългосрочно партньорство с международната тенис звезда Томаш Бердих, който в момента е 6-ти в световната ранглиста.
H&M отвори врати и в България през 2012 година.