„Магазинът за кредити“ на JetCredit расте с над 60%

Страницата осъществява и връзка между клиентите и "офлайн" търговската мрежа и представлява универсална точка за контакт между хората и офисите и кредитните консултанти на компанията

1856 ~ 5 мин. четене
Георги Желязков Георги Желязков

"БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit), разработи ново поколение виртуален "магазин за кредити", който изцяло променя концепцията за комуникация между компанията и нейните клиенти. Така беше осъществен преход от институционална корпоративна интернет страница към изцяло търговски ориентирана, която предоставя висока добавена стойност и съвсем ново интуитивно изживяване на клиентите.


Последвайте ни във Facebook
Последвайте ни в LinkedIn
Последвайте ни във Viber
Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg