Най-лудите ПР идеи на автомобилните компании
Вижте шестте най-налудничави начини, които автомобилните производители измислиха, за да рекламират колите си
420
~ 2 мин. четене
Chevrolet прати своя Sonic във въздуха
В последно време Chevrolet трудно успява да промотира успешно своите коли. Компанията все още е сред големите в Америка, но й се налага да полага огромни усилия, за да накара и останалият свят да заобича автомобилите й.
Как да предизвика световен интерес? Марката намери отговор в пускането в интернет пространството на зрелищно клипче, показващо как Chevrolet Sonic прави във въздуха фигурата кик-флип - пълно завъртане около своята ос.
Mini Cooper буря: лоша идея
Mini решиха да се възползват от предложението на германския метеорологичен институт, който даде възможност на компаниите да си платят, за да бъде кръстена буря на тяхното име. Странен, но иначе нестандартен начин за реклама. Всичко щеще да е добре, ако Mini не бяха заложили на превърнала в истинско бедствие буря, която отне живота на 100 души в Европа през миналата зима.
Спечели си Mercedes като на игра
Всеки човек по света обича игрите и състезанията... особено когато наградата е нова кола. Така Mercedes-Benz даде шанс на своите почитатели да си спечелят чисто нова C-Class Coupe. Състезанието "Escape The Map" предизвикваше играчите да успеят бързо да се ориентират по пътищата и да намерят зададената им посока посредством Google Maps.
Полицейски гонки с Lamborghini
Как да представите най-новия си модел автомобили, така че той да попадне в новините по цял свят? Лесно: дайте го на италианската полиция. Точно това направи Lamborghini със своето Gallardo. Фирмата дори проведе специално обучение сред служителите на реда, за да им покаже как да използват максимално възможностите на супер мощния автомобил.
Honda се разписа в облаците
За да привлече внимание към новия си Accord, Honda реши да измисли нещо наистина запомнящото се - да наеме екип професионални парашутисти, които да изпишат логото на марката в небето. И всичко това да бъде предавано на живо по телевизията.
Ричард Брансън прекоси с кола Ламанша
Собственикът на Virgin е кралят на налудничавите ПР идеи. С този автомобил амфибия ексцентричният милионер Ричард Брансън прекоси Ламанша само за един час 40 мин и 6 секунди. Колата-лодка Aquada може да лети по шосето със скорост от 160 км/ч и само с натискането на едно копче, което да задвижи прибирането на гумите, да се впусне по вълните.
В последно време Chevrolet трудно успява да промотира успешно своите коли. Компанията все още е сред големите в Америка, но й се налага да полага огромни усилия, за да накара и останалият свят да заобича автомобилите й.
Как да предизвика световен интерес? Марката намери отговор в пускането в интернет пространството на зрелищно клипче, показващо как Chevrolet Sonic прави във въздуха фигурата кик-флип - пълно завъртане около своята ос.
Mini Cooper буря: лоша идея
Mini решиха да се възползват от предложението на германския метеорологичен институт, който даде възможност на компаниите да си платят, за да бъде кръстена буря на тяхното име. Странен, но иначе нестандартен начин за реклама. Всичко щеще да е добре, ако Mini не бяха заложили на превърнала в истинско бедствие буря, която отне живота на 100 души в Европа през миналата зима.
Спечели си Mercedes като на игра
Всеки човек по света обича игрите и състезанията... особено когато наградата е нова кола. Така Mercedes-Benz даде шанс на своите почитатели да си спечелят чисто нова C-Class Coupe. Състезанието "Escape The Map" предизвикваше играчите да успеят бързо да се ориентират по пътищата и да намерят зададената им посока посредством Google Maps.
Полицейски гонки с Lamborghini
Как да представите най-новия си модел автомобили, така че той да попадне в новините по цял свят? Лесно: дайте го на италианската полиция. Точно това направи Lamborghini със своето Gallardo. Фирмата дори проведе специално обучение сред служителите на реда, за да им покаже как да използват максимално възможностите на супер мощния автомобил.
Honda се разписа в облаците
За да привлече внимание към новия си Accord, Honda реши да измисли нещо наистина запомнящото се - да наеме екип професионални парашутисти, които да изпишат логото на марката в небето. И всичко това да бъде предавано на живо по телевизията.
Ричард Брансън прекоси с кола Ламанша
Собственикът на Virgin е кралят на налудничавите ПР идеи. С този автомобил амфибия ексцентричният милионер Ричард Брансън прекоси Ламанша само за един час 40 мин и 6 секунди. Колата-лодка Aquada може да лети по шосето със скорост от 160 км/ч и само с натискането на едно копче, което да задвижи прибирането на гумите, да се впусне по вълните.