Румен Драганов: Туризмът е в дълбока криза
Според него генералният проблем е в Закона за туризма
„Българският туризъм е в дълбока криза, защото нямаме стратегия. Преди една година потрошихме над 7 млн. лв. за три клипа по 30 секунди, с които рекламирахме страната с нимфи. Всеки турист, който дойде има право да си търси парите, защото по този начин е излъган“. Това каза в ефира на TV7 Румен Драганов, председател на Института за анализи и оценки в туризма. Драганов и представителят на рекламна агенция Костадин Крантев коментираха новото лого на страната ни, с което ще привличаме чужди туристи. Румен Драганов даде пример с Гърция, която рекламира туризма с цветовете на знамето си – бяло и синьо.
„Логото е най-малката част от една реклама. Според различните таргет групи можем да рекламираме различни неща“, добави Костадин Крантев.
„Коренно различни са групите, които идват заради летния или зимен туризъм. Генералният проблем е в Закона за туризма. Без да имаме собственик всички ще стоим и ще чакаме“, каза още Румен Драганов.