Amazon стартира доставки на прясна храна в Япония
Това е първото сътрудничество на Amazon с японска верига супермаркети

~ 1 мин.
Японското подразделение на Amazon и една от най-големите японски вериги супермаркети Life, заедно ще започнат да продават пресни храни онлайн тази година с цел да привлекат по-възрастните клиенти и хората, на които не им достига време, предаде агенция "Киодо", цитира БТА.
Това е първото сътрудничество на Amazon с японска верига супермаркети. Life ще доставя редица продукти, сред които и собствена марка, на ползващите услугата на Amazon Prime Now, чието време за доставка е около два часа.
Услугата ще започне да се предлага в някои части на Токио по-късно тази година, като Amazon Japan ще прави доставките и ще обработва плащанията. Очакванията са услугата да отговори на нарастващото търсене от възрастни хора и хора, на които им е трудно да посетят физическите магазини, особено заетите работещи и семействата, в които и двамата съпрузи работят.
Life вече предлага онлайн услуга, чрез която дава на потребителите достъп до близо 6000 продукта. Компанията обаче успява да покрие с доставки около 50-60 процента от токийския регион и този бизнес й носи под 1 процент от общите годишни продажби от около 3 милиарда йени (27 милиона долара).
Сътрудничеството на Life с Amazon Japan също така ще помогне на японската компания да се справи с недостига на работна ръка.
Това е първото сътрудничество на Amazon с японска верига супермаркети. Life ще доставя редица продукти, сред които и собствена марка, на ползващите услугата на Amazon Prime Now, чието време за доставка е около два часа.
Услугата ще започне да се предлага в някои части на Токио по-късно тази година, като Amazon Japan ще прави доставките и ще обработва плащанията. Очакванията са услугата да отговори на нарастващото търсене от възрастни хора и хора, на които им е трудно да посетят физическите магазини, особено заетите работещи и семействата, в които и двамата съпрузи работят.
Life вече предлага онлайн услуга, чрез която дава на потребителите достъп до близо 6000 продукта. Компанията обаче успява да покрие с доставки около 50-60 процента от токийския регион и този бизнес й носи под 1 процент от общите годишни продажби от около 3 милиарда йени (27 милиона долара).
Сътрудничеството на Life с Amazon Japan също така ще помогне на японската компания да се справи с недостига на работна ръка.