България на челна позиция по пазаруване онлайн на Black Friday

Очаква се положителната тенденция в онлайн пазаруването да се запази и през тази година

България на челна позиция по пазаруване онлайн на Black Friday
През изминалата година електронните магазини в България отчитат четворен ръст на посещаемостта през „Черният петък“. Това сочат данни на технологичната компания RTB House. Тази година „лудото пазаруване“ е насрочено за 24 ноември, като се очакват дори по-високи резултати в онлайн продажбите. 

За сравнение през 2016 г. средните стойности на стария континент са около 170% ръст в посещаемостта. Сред най-пазаруващите в Интернет за изминалата година са гърците със 150% повече трафик и испанците със 72% повече посещаемост.

Black Friday слага началото на празничния сезон и съответно това е първият шанс на онлайн търговците да покрият високите таргети. Според изследване на Adobe Digital Insights, миналата година общият оборот на онлайн продажбите е надминал 3 милиарда долара. И цифрите се очаква да се покачат тази година, заедно с постоянно растящите резултати на виртуалния сектор като цяло. Големите опашки, ограниченото време и хилядите клиенти на реалните търговски обекти водят потребителите все по-често към онлайн пазаруването, за да избегнат тълпите. 

“Миналата година посещенията и конверсиите през ноември бяха 4 пъти по-високи отколкото през ноември 2015-а. А популярността на празника расте. Имаме всички основания да вярваме, че и през тази година се очакват нови рекорди”, предвижда мениджърът за България и Румъния на RTB House Каталин Емилиан. 
Коментари: 0