България има големи възможности в гейм индустрията, но липсват кадри

В сектора към момента са заети около 1300 души

Антони Христов, основател на ARC Academy и бивш художествен директор на Pixar:

България има големи възможности в гейм индустрията, но липсват кадри

Снимка: Красимир Свраков

~ 6 мин.
Симона Димитрова Симона Димитрова

Антони Христов е име, което оставя дълбока следа в Холивуд. Повече от 30 години той работи в най-големите филмови студия като Universal Studios Hollywood, Warner Brothers Entertainment и 20th Century Studios. В продължение на 18 г. е художествен директор в Pixar и сред създателите на едни от най-популярните анимации в света, като „Търсенето на Немо“, „Колите“ и „Непобедимите“. Наред с креативната дейност, той е и преподавател – 12 години в Академията по изкуства в Сан Франциско и 8 години в Колежа на изкуствата Калифорния. Осъзнавайки, че това му носи по-голямо удоволствие, Христов решава да се завърне в България и да основе ARC Academy. За идеята зад нея, както и за перспективите пред гейм индустрията разказва самият той в интервю за Economic.bg.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads