Facebook въвежда реклами в Messenger
Те ще се показват директно в чат прозорците

Facebook ще позволи на бизнеса
директно да влезе във връзка с потребителите чрез Messenger. Сайтът TechCrunch е стигнал до документи, които твърдят, че от
второто тримесечие на 2016 г. популярното приложение вече ще има реклами.
Те ще се формират според профила на съответния потребител, а не на случаен принцип. Например ако проведем разговор за някаква поръчка, която очакваме да ни доставят например, е много вероятно да ни изпратят реклами и за други подобни продукти и услуги.
Въпреки това не е ясно дали потребителите ще могат да избират дали да ги виждат, или не.
Освен това, Facebook може да позволи на компаниите да използват URL адреси,
на които потребителите да кликнат, за да започнат чат, пише Kaldata. Така
fb.com/msg/companyx не само ще започне разговор с обслужващия отдел на дадена
компания, но ще ѝ позволи да ви праща реклами по-нататък.
Функцията все още не е в тестове и е
възможно да не бъде въведена. Информацията обаче показва, че ако това се случи социалната
мрежа ще позволи на компаниите да бомбандират с реклами потребителите на Messenger.