МЕТРО представи обновения си щанд за млечни продукти

Веригата предлага 20 вида сирене, мляко и кашкавал по програмата си „Отгледано с грижа в България“

МЕТРО представи обновения си щанд за млечни продукти

МЕТРО България представи обновения си щанд за млечни продукти, на който ще се предлагат 20 вида сирене, кашкавал и мляко по програмата "Отгледано с грижа в България". Национален доставчик на веригата ще бъдат мандрите "Пастир" и "Лесидрен", които ще снабдяват МЕТРО с продукти като овче, козе, биволско, краве сирене, кашкавал, кисело мляко и сметана. 

Освен тях, МЕТРО селектира мандри, които ще осигурят млечни продукти на локално ниво. Такива партньори са мандра "Строево" за Пловдив, "Булгара" Благоевград за София и други. В магазините на МЕТРО ще се предлага и широк асортимент от италиански, френски, балкански и други европейски сирена, които ще бъдат представени и разделени по произход. 

На откриването на обновения щанд присъстваха земеделският министър Румен Порожанов, изпълнителният директор на МЕТРО България Атила Йенисен и шеф Андре Токев.

Министър Порожанов определи като изключителна възможността продукция с автентичен и традиционен вкус да достига до българските потребители през магазините на МЕТРО.

„Млечните продукти са много важни за България и тяхната консумация е традиция за българите“, каза Атила Йенисен. „Сиренето и киселото мляко са в основата на тази традиция, а България пази много други такива съкровища, произвеждани от малките мандри в цялата страна. МЕТРО си поставя за цел да въведе тези продукти в своята асортимент по програмата „Отгледано с грижа в България", коментира още той.

С програмата „Отгледано с грижа в България“ МЕТРО си поставя три основни цели – да подпомогне навлизането на автентични български продукти на пазара, да предложи широк асортимент на професионалните си клиенти, както и да им осигури много добро съотношение между цена и качество, за да ги подкрепи в успеха на техния бизнес. 

Шеф Андре Токев подчерта колко е трудно да бъдеш пионер на нещо в България, а МЕТРО успява да бъде пионер в работата с малки и средни производители и фермери. "Селекцията от локални фермерски продукти, която МЕТРО предлага, дава възможност на нашите ресторанти да поддържат високо ниво. Именно локалните продукти са това което превръща един ресторант в гурме ресторант", добави той.

Асортиментът на МЕТРО България вече предлага близо 3000 млечни продукта, като над 200 от тях ще бъдат нови предложения. Чрез тази селекция, МЕТРО България гарантира широк асортимент, автентичен български вкус и постоянно високо качество на най-добри цени.

Коментари: 0