Renault отчита значителен спад в продажбите си през 2019 г.
Основната причина е „охлаждането“ на китайския пазар

© ECONOMIC.BG / Pixabay
Френският автомобилен производител Renault отчете спад от 3.4% в продажбите си в световен мащаб през 2019 г., съобщaва Reuters. Основната причина за това е драстичният спад в продажбите на компанията на китайския пазар.
Въпреки че Renault отчете увеличение на европейския пазар от 1.3% до 1.94 млн. бройки продадени автомобила, компанията не успя да се пребори с „охлаждащия се“ китайски пазар, където записа спад от 17.2% през изминалата година. Отчетено е и свиване от 19.3% на продажбите не Renault на пазара в Африка, Близкия изток, Индия и Тихоокеанския регион.
Преди дни и PSA пък отчете спад от 10% в глобалните продажби през 2019 г., които се понижиха до 3.49 млн. бройки спрямо рекордните 3.88, отчетени година по-рано.