С голямо закъснение и Telenor пусна свой онлайн магазин

Забавянето е дало възможност на екипа да разработи по-интуитивен и лесен за ползване е-магазин, смятат от компанията

С голямо закъснение и Telenor пусна свой онлайн магазин

Снимка: Telenor

Мирела Вавова Автор: Мирела Вавова
Години след своите конкуренти сега и третият телеком оператор в България Telenor пуска свой онлайн магазин. Компанията днес обяви старта на най-новата си услуга „Купи онлайн“. С нескрито чувство за самоирония, че това се случва с явно закъснение, от екипа изтъкнаха, че забавянето е било оползотворено за създаването на максимално лесна и удобна за ползване платформа. 

„Знаем, че сме последни и че не е нещо ново, но вярваме, че това, което сме направили, е наистина добро“, коментира Евгения Овчарова, директор „Дигитално преживяване“ в Telenor, по време на специално събитие за журналисти в петък. Тя обясни, че забавянето има своята положителна страна и тя е свързана с това, че екипът е имал възможност да вземе предвид обратната връзка на клиентите. По този начин са били минимизирани различни несъвършенства на други подобни услуги и е била създадена максимално интуитивна за потребителя платформа. 

Тя например показва всичката необходима информация на един екран, без да принуждава човек да клика напред-назад по различни страници. Също така на потребителя се предлагат и персонализирани препоръки за абонаментни планове или други услуги например. Тази опция е валидна, ако той все пак преди това изрично е заявил, че данните му може да бъдат обработвани за такива маркетингови цели. 

По думите на Овчарова е-магазинът на Telenor може да се похвали с три основни предимства. Първото е безплатната доставка в цялата страна, независимо от сумата на поръчката. Доставката се извършва до 5 работни дни, като в големите градове стремежът е да се съкращава и до два. Тя може да бъде извършена както до посочен от клиента адрес, така и до някой от магазините на оператора. 

Второто предимство е това, че се доставя услуга, готова за ползване. Това означава, че щом на човек му бъде доставен договор и той го подпише, веднага може да започне да се възползва от новия си мобилен план например. На практика се елиминира обратното връщане на документацията към оператора, която забавя активацията на услугата с още няколко дни. 

Третото предимство е сигурното онлайн плащане, което се осъществява в партньорство с германска банка. Евгения Овчарова обясни Telenor, че данните на клиентите се съхраняват и обработват от нея, а не от телекома, което значително повишава сигурността на личната информация. 

Услугата „Купи оналйн“ вече работи, но тепърва предстои да бъде напълно завършена. Различните опции ще бъдат пускани поетапно, обясни главният маркетинг директор на Telenor Горан Маркович. Засега е-магазинът е достъпн само за физически клиенти, позволявайки им да подновят своя договор, да закупят мобилно устройство или да го получат на лизинг към договора си. От 2019 г. се очаква в платформата да заработи и за потенциални бъдещи клиенти на телекома, като ще им предложи възможност да подписват абонаментни договори за мобилни услуги. 

Иначе онлайн услугата предлага ексклузивен достъп до различни продукти, които се предлагат единствено през платформата. Сред тях са например Samsung Galaxy Note 9 512GB, Huawei Mate 20, Xiaomi Pocophone F1 64GB, Motorola Moto G6 Plus. 
Коментари: 0