Serpact - пътят на успеха

Serpact участва на Google Dance Zurich 2018, а лектор е Дидо Григоров
Снимка: Serpact
Понякога нещата в живота се развиват като в приказките - бързо и вълшебно. Или поне така изглежда на пръв поглед. Не се виждат лишенията, дългите нощи на работа и безсъние, ставането в 5 часа сутринта или 120-часовата работна седмица. Многото провали преди първия успех, четенето и анализирането, пробата и грешката. Но... след това успехът е сладък, като залък хляб след тежък труд.
Именно това е и пътят на SEO агенция Serpact, започнала от основателя ѝ Никола Минков, а днес наброяваща 14 човека. И този растеж е в рамките само на 3 години.
Бивш футболист, след това клиент на друга SEO агенция, докато не избрал пътя към SEO. Неговият вроден усет и умения към мениджмънт и маркетинг извеждат Serpact на едно от водещите места в България. При Никола водещ е стремежът към прецизност, изпълнената работа в срок и поглед към всеки детайл.
Това впечатлява и Ерик Енг, световноизвестен маркетинг специалист от САЩ и един от пионерите в SEO. Ерик Енг е CEO на избраната за най-добра агенция за SEO и Content Marketing в САЩ за 2018 и 2019 г. Stone Temple. Запознавайки се с Никола, той го кани на стаж в Бостън. Там Никола изкарва двудневен стаж, придружен с възможност за сертификация!
Сертификатът е налице и той носи своята уникалност, защото го има само една компания в света - Serpact. Този официален документ удостоверява знанията и уменията на специалистите да се справят с всякакви ситуации и проблеми, свързани със SEO и Content Marketing.
Другото голямо постижение, с което Serpact се гордее, е участието ѝ на Google Dance Zurich 2018! Това е официално събитие на Google, свързано с Google Search и бъдещите му разработки. На него са поканени да кандидатстват фирми от цял свят, за да покажат своите успехи и добри практики в областта на SEO.
Одобрени са едва 5, като една от тях е Serpact! Единствена SEO агенция от България с подобно постижение. Дидо Григоров (Head of SEO в Serpact) е лектор на събитието. Голям успех и пробив за Serpact, а и за българските специалисти като цяло!
Днес фокусът пред Serpact е SEO, анализи и одитиране на уебсайтове, изграждане на пълни Content Marketing стратегии, проучване на пазари и анализи на конкуренция в органичното търсене.
Текстът е част от книгата "Успешните компании 3.0".