„Силвър Стар“ продаде 25% повече нови коли Mercedes в България
Близо 2/3 от продадените автомобили са високопроходими
Продажбите на нови автомобили на марката Mercedes-Benz бележат ръст у нас. При леките коли генералният дистрибутор за страната „Силвър Стар“ отчита увеличение с 25% на продадените модели през 2019 г. спрямо 2018 г., съобщиха от дружеството. Ръст има и в продажбите на ванове, камиони и употребявани леки и товарни автомобили
За изминалата година дилърът е доставил на крайни клиенти и фирми над 1800 превозни средства. Близо 2/3 от продадените автомобили са високопроходими, като най-силно в този сегмент се представят GLC SUV, GLC Coupe и GLE. При компактните модели най-продавана остава A-класата, а при лимузините Е-класата, следвана от C-класата. Голям интерес в България има и към G-класата и спортния модел от дивизията AMG – GT 4Door Coupe.
Mercedes-Benz е безспорен лидер в сегмента на шаси-кабините за строителство и дистрибуция в България, посочват от „Силвър Стар“. Компанията увеличи пазарния си дял и при камионите, като най-търсеният модел е новият Actros, който бе представен у нас през 2019 г. Най-голям брой продажби в сегмента на туристическите автобуси са реализирани благодарение на Mercedes-Benz Tourismo модела. При вановете най-голям е ръстът при Sprinter, който спечели лидерската позиция в категория М2, а продажбите му се увеличават с 40%.
Освен нови автомобили дистрибуторът „Силвър стар“ предлага и употребявани, където също се отчитат добри резултати в страната ни. Ръстът при търсенето и предлагането на употребявани коли също е 25% през миналата година. Според компанията това се дължи на развиването на програмата Mercedes-Benz Certified. По нея дилърът предлага модели на възраст до 48 месеца с доказана история, произход, проверено техническо състояние и гарантиран реален пробег до 100 000 километра.